top of page

NA-GEDACHTEN Openheid


"Bent u er nog?"

"Ja, ik ben er nog."

"Hoe vond u het?"

"Ik weet niet of ik daar zomaar kan op antwoorden."

"U mag niet zeggen hoe u het vond?"

"Daar kan ik niets over zeggen, helaas."

"Waarover kan u precies niets zeggen?"

"Wat ik ervan vond, met name."

"Vond u het dan niet goed?"

"Ik zou u wel willen antwoorden maar het ligt nogal gevoelig."

"U staat er weigerachtig tegenover?"

"Nu ja, weigerachtig is veel gezegd. Ik sta er niet afkerig tegenover. Eerder open, nu ik erover nadenk."

"Dus in principe wil u er best iets over zeggen?"

"Zo kan u het samenvatten, ja."

"En dat mag ik met zoveel woorden laten publiceren?"

"Dat lijkt mij in orde, ja."

"Dan dank ik u hartelijk voor uw openheid."

"Dat is met plezier gedaan."

Beeld: Marijn Dionys


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Social Media
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page